divendres, 21 de setembre del 2012

TRIANGLES DE SOBRASSADA

 Aquesta recepta és una altra variant de la pasta filo que com us vaig dir té una infinitat d'opcions, tan pel que fa a presentació com a farciment.

En aquest cas la recepta és molt més senzilla, però probablement més gustosa que l'anterior.

Ingredients:

  • 2 fulls pasta filo
  • 50 gr sobrassada
  • Mantega
Elaboració:

Fondrem una mica de mantega al microones.

Tallarem les làmines de pasta filo amb tires d'uns 4 cm d'amplada (d'una full en podem treure 5 tires) i les pintarem amb la mantega per tal d'aconseguit un color més torrat

En una de les puntes hi posarem la sobrassada i anirem doblegant la tira fins a formar un triangle.

Ho posarem al forn preescalfat a 180ºC fins que vegem que la pasta té un color torrat.




Com veieu és un entrant molt simple, doncs, a la colla és un dels que més èxit va tenir, així que ja ho sabeu a provar-ho!!!

5 comentaris:

  1. m'encanten aquests triangles, jo a més els hi poso formatge! jaja per fer-los encara més explosius!! un vici!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també li posaria, però quasi tots els que vaig fer en tenien així que aquí vaig evitar posar-ne. Amb roquefort, té una força impressionant! Un petó

      Elimina
  2. A aquesta pasta de filo li has tret profit, eh!!...A més es pot farcir de mil coses! M'agrada ;-)

    ResponElimina
  3. Gràcies per fer-te seguidora del meu blog. Aquests triangles, a més de fàcils de fer, cosa que s'agraeix, me'ls apunto, els trobo fantàstics i ja m'imagino el sabor i no m'estranya que tinguessin èxit.

    ResponElimina