dilluns, 8 de desembre del 2014

COQUETS

Quantes vegades ens passa que a fer qualsevol plat que tingui ou, especialment si són postres, ens sobren les clares? Un recurs molt habitual a casa meva és el de fer merengues, al igual que al camp de futbol, m'encanta menjar-me els merengues!!!(aquí teniu la recepta)

Però aquesta vegada he canviat, i la veritat és que el resultat és fantàstic i molt senzill i ràpid. Amb els sobrants de clares i les restes de coco que em vn sobrar dels panellets i només afegint una miqueta de sucre tindrem aquests coquets ideals per acompanyar el cafè.

Ingredients:

  • 130 gr de coco
  • 4 clares d'ou
  • 100 gr de sucre
  • un polsim de sucre avainillat
Elaboració:

Barrejarem les clares i el sucre i ho posarem al bany maria fins que el sucre quedi totalment dissolt.

Aleshores hi afegirem el coco i ho remenarem fins que quedi una massa ben espessa.

Ho retirarem del bany i amb dues culleretes farem boletes de coco que posarem en una safata de forn amb paper sulfuritzat.

Tindrem el forn a 220ºC (amb ventilador) i ho deixarem fins que quedin ben torrats, uns 8 minuts.

Ho deixarem refredar i assecar  ja en podrem gaudir.



12 comentaris:

  1. a mi també m'encanten els merengues, sobretot els tous, els que es desfan practicament. Quan són merengues durs no m'agraden tant! els de coco també son bons, pero no n'acostumo a menjar gaires! petons

    ResponElimina
  2. Mmmm m'encanten!!! jo aquests coquets els faig com a "falsos" panellets i són els que més m'agraden ;). Un petó!

    ResponElimina
  3. a mi també m'agraden moltíssim, el coquets, hummmm

    ResponElimina
  4. A casa n'hi ha una que no en deixaria ni un... de tant en tan li'n faig i volen!! t'han quedat molt bonics!

    ResponElimina
  5. Que razón tienes Montse con las claras..Yo a veces hasta las tiro y ya veo como las puedo aprovechar para la próxima..Un besito mi niña

    ResponElimina
  6. Montse , que ricas estas cocadas
    besinos

    ResponElimina
  7. Para ser una receta de aprovechamiento te ha quedado genial!! Yo con las claras que a veces me sobran, suelo hacer souffle. Se ven unos bocado deliciosos y muy fáciles, besos!!

    ResponElimina
  8. Para los amantes del coco como yo, un bocado divino.

    ResponElimina
  9. Estos coquitos son una delicia!!me encantan, Felices fiestas para ti tambien!! Bs.
    Julia

    ResponElimina
  10. Fantàstic!! Una altra opció als merengues: si senyora!! I a mi el coco m'encanta així que...

    Una abraçada

    ResponElimina
  11. Nena... t'han quedat fantàstics... només hi trobo un petit inconvenient... a mi no m'agrada el coco heheh, però no per això deixaré de fer-ne si als demés els agrada, eeeehhhh!!!
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina