dilluns, 3 de setembre del 2012

TARTALETES DE TONYINA

Sovint quan vénen convidats a casa, no acostumo a fer un gran menú. Intento fer un segon plat que ompli (com diria la meva àvia) i uns postres ben gurmands. Però de primer sempre faig alguna cosa de picar, una mica d'embotit, alguns canapès... tot i que alguns són entretinguts, sempre són atractius i a la gent acostuma a agradar.

Aquest que us proposaré ara és un dels més senzills, que he vist fer tota la vida a casa i de ben petita era el meu preferit. Abans ho feiem amb llesques de pa torrat, o amb pa de motlle, tot i que des de que he descobert aquestes tartaletes neutres, trobo que l'entrant a guanyat, tan en presentació com en sabor.

A veure que hi dieu.

Ingredients:

  • Tartaletes neutres
  • Un envàs de formatge per untar
  • 2 llaunetes de tonyina
Elaboració:

En un bol aboquem el formatge per untar i la tonyina i amb la forquilla anem barrejant la mescla. També es pot triturar tot junt i així queda com una crema de formatge amb gust de tonyina. Això ja va al gust del consumidor.

Farcim les tartaletes amb la barreja.

Normalment ho decoro amb mitja oliva verda, però aquest dia pensant que en tenia, resulta que no, així que la fotografia queda una mica més sosa. Quan ho torni a fer si m'enrecordo ja ho canviaré!!!


I això és tot amics!

2 comentaris:

  1. Jo també faig com tu, uns aperitius, un bon plat que atipi i unes bones postres, mai poden faltar. Aquestes tartaletes han de ser bonissimes amb philadelphia...saps que mai ho he provat (no que jo recordi). acostumo a fer les de tonyina, maionesa i ou pero amb formatge...amb el que m'agrada! apuntadissim!!

    ResponElimina
  2. a mi m'agrada molt fer entrants quan tinc convidats, son entretinguts com dius tu però queden super bé a taule

    ptns

    ResponElimina