dimarts, 13 de novembre del 2012

PATATES A LA PLANXA

L'entrada d'avui és realment curiosa, en el sentit que mai se'm hauria ocorregut de posar-la ja que em semblava que era un plat molt corrent.

Però l'altre dia parlant amb uns companys de quina és la manera que més us agrada la patata? doncs molts van respondre que fregida i jo els hi vaig dir que probablement era a la planxa, ja que malgrat que fregida és molt bona i no sempre es posa bé. Tothom va flipar quan vaig dir patates a la planxa i cap dels 5 que hi havia presents sabia com es feia.

Així que per si de cas hi ha algú més que no sap de que va el tema us deixaré la recepta.

Ingredients

  • Patates
  • Sal 
  • Pebre
  • Oli
Elaboració

Pelem les patates i les tallem a rodanxes fines.

Escalfem la planxa i hi tirem unes gotes d'oli, punxem amb una forquilla una de les patates i anirem escampant l'oli per tota la planxa.

Llavors estendrem totes les patates a la planxa i les salpebrarem.

Deixarem que es vagin fent una estona, com més fines menys tardaran a coure's. Quan les vegem torradetes ja les podrem servir.


Ja veieu que simple que és, i evidentment molt més sa que unes patates fregides i us asseguro que de gust no els hi tenen res a envejar. Us aconsello que les proveu, segur que no us decepcionaran.

4 comentaris:

  1. Montse, si et vols quedar amb els teus col·legues cuiners, fes el mateix però al forn pintant-les amb oli i prou. I si fas qualsevol salsilla ja és la bomba! .... que simple, oi? Molt bé guapa!

    ResponElimina
  2. jo també sóc de patates a la planxa sens dubte!! tinc unes digestions molt pesades i tot el que es fregit se'm posa del revés! jo les faig com tu, pero primer les bullo i despres les passo per la planxa!! més sanes i bonissimes!

    ResponElimina
  3. Doncs jo tampoc no les coneixia i demà per acompanyar un llobarro a la sal, m'anirà perfecte!

    ResponElimina
  4. Quedan muy buenas asi;en casa nos gustan tambien
    Peto

    ResponElimina