dimecres, 23 de gener de 2013

MAGDALENES DE TARONJA

A vegades a la cuina, la falta d'algun ingredient et fa renovar una recepta i aquesta supera l'anterior. Doncs això és una mica el que em va passar. Si una cosa li encanta a mun germà són les magdalenes que faig. Així que aquest cop que he anat a veure la família vaig baixar amb un regal per a ell.

Resulta però que al matí que em vaig posar a fer-les em vaig adonar que en el tetrabick de la llet només n'hi havia un culet, així que em vaig reinventar i en lloc de llet líquida l'hi vaig posar dos cullerades de llet condensada.

I la veritat és que s'obtenen unes magdalenes molt més esponjoses que han tingut un èxit rotund a casa! Aquí us deixo la recepta:

Ingredients:

  • 2 ous grans
  • 160 gr de sucre
  • 2 cullerades de llet condensada
  • 190 cl d'oli
  • 210 gr de farina
  • 8gr de llevat 
  • Ratlladura de taronja
  • Polsim de sal
  • Gotes de xocolata
Elaboració

Barregem els ous i el sucre fins que blanquegi.

Afegirem l'oli mentre anem batent i després hi afegim també les dos cullerades de llet condensada.

Afegirem la farina, la sal, el llevat i la ratlladura de taronja.

Si veiem que ens queda molt espès hi podem afegir una mica de llet.

Ho deixarem reposar un parell d'hores a la nevera.

Preescalfarem el forn a 250ºC.


Col·locarem la massa en els motlles i hi posarem les gotes de xocolata per sobre.

Quan tinguem el forn a 250ºC hi posarem les magdalenes i en baixarem la temperatura a 210ºC durant uns 15 minuts.

Quin gran berenar eh? Us asseguro que són increíblement bones!