diumenge, 4 de març del 2012

PA DE PESSIC

Una de les meves grans aficions és la cuina. Amb els anys he anat introduïnt-me en tots els àmbits de la cuina, però tot va començar per unes postres, ja que els de casa els hi agraden molt els dolços, però no en teniem costum de fer.

Així va ser com em vaig atrevir a fer el meu primer postre que és el que avui us descriuré. Va ser un simple PA DE PESSIC, d'una recepta que hi havia per casa. Aquí us la deixo:

Ingredients:
  • 1 iogurt de llimona
  • 1/2 mesura de iogurt d'oli
  • 2 mesures de iogurt de sucre
  • 3 mesures de iogurt de farina
  • 4 ous 
  • 1 sobre de llevat


Elaboració:
En primer lloc barrejarem el sucre amb els rovells fins que quedi una massa blanquinosa i espumosa.

Afegirem la mitja mesura d'oli i la farina tamissada i el llevat

Per altra banda montarem les clares a punt de neu i quan ja les tinguem ho barrejarem tot.

Ho courem al forn pre escalfat a 180ºC durant 35-40 minuts. I ja està!!!! Així de senzill.


Avui no en tinc cap foto, però tan aviat faci un pa de pessic penjaré una foto de com queda. Aquest és un postre senzill que ens servirà de base per molts altres postres més elaborats.

A part de la cuina una de les meves altres aficions és la lectura i la cuina té petites estones d'espera que et permeten compaginar les dos aficions alhora. Així que mentre m'esperava per tal que pugés el pa de pessic tenia entre mans un llibre: "The clan of the cave bear". El llibre va d'una nena Homo sapiens que perd a tota la família i és adoptada per un clan Neardenthal. Té grans descripcions i com que és en anglès tardaré en acabar-lo però sense dubte és un llibre molt recomenable!


2 comentaris:

  1. Ueee!!! ja l'has creat!! i sóc la primera seguidora!! El pa de pessic és un clàssic que mai cansa. Per avui esmorzar no em desagradaria pas!! Merci per la recomenació del llibre, no n'havia sentit a parlar abans!! un petonet i a seguir innovant a la cuina!!

    ResponElimina
  2. Un bizcocho muy rico y una recomendación que me gusta mucho.
    Buen día

    ResponElimina