dissabte, 20 de desembre del 2014

CANELONS DE PEIX AMB BEIXAMEL NEGRA

Aquest mes sí!!! Amb l'avantatge de tenir un dia més de festa he pogut arribar a temps amb el DESAFIO del dia 20 d'aquest mes. El DESAFIO de desembre ens ve de la mà de Mabel i l'ha ben encertat tenint en compte que ja era un propi desafiament triar una recepta salada en un mes com el desembre. Donc com molt bé diu el títol ha triat CANELONS, amb tota la llibertat que el propi nom comporta.

Així que jo he aprofitat per presentar-vos la recepta que em va decidir a publicar les meves propies receptes a internet. La recepta la vaig trobar al blog d'una amiga TRIFASIC DE BAILEYS. Des del moment que vaig veure la recepta me'n vaig enamorar i la vaig fer a casa, va tenir un èxit tan rotund que l'he anat repetint desenes de vegades i avui la vull publicar amb l'excusa del desafío. Gràcies Roser pel teu blog, els teus consells i per aquesta i tantes altres receptes.

Si voleu veure la resta de receptes de canelons dels meus companys, només heu de clicar la imatge.



Ingredients per 20 canelons
  • 20 làmines de canelons
Per al farciment
  • 2 cues de rap 
  • 2 llaunes de tonyina
  • 100 gr de gambes pelades
  • 1 ceba
  • 1 carbassó mitjà
  • 300 ml de salsa de tomàquet
  • 1 cullerada de pebrot xoricer
  • sal
  • pebre negre
  • pebre vermell
  • oli d'oliva
Beixamel

  • Salsa beixamel AQUÍ
  • 2 sobres de tinta de calamar
Elaboació

En una paella poseu-hi un bon raig d'oli i hi sofregiu la ceba i el carbassó triturats.

Feu el mateix amb el peix, tritureu-lo ben fi i l'incorporeu al sofregit. 
Afegiu la sal i el pebre al vostre gust.

Mentre poseu una olla al foc amb aigua abundant i sal i hi bulliu les làmines dels canelons seguint les instruccions del fabricant.
Quan el sofregit hagi evaporat gran part de l'aigua, afegiu el la cullerada de pebrot i el tomàquet i deixeu reduir, fins que quasi bé no quedi aigua,ha de quedar ben sec per poder farcir els canelons.

Poseu les làmines sobre un drap humit i aneu formant els canelons amb el sofregit. Poseu-los en una safata prèviament untada amb mantega.
Ara prepareu la salsa beixamel tal com us indica la recepta anterior i al final de tot afegiu la tinta.
Finalment aboqueu la tinta per sobre dels canelons, o bé poseu un plat amb una base de beixamel i els canelons a sobre.



MOLT BON PROFIT!!!







3 comentaris:

  1. ¡¡¡bonissims!! i la tinta a la beixamel, hummmm que bona-

    ResponElimina
  2. Rico no lo siguiente. Me ha encantado tu post, felicidades por tu bloc, tienes cosas muy interesantes.Elracodeldetall.blogspot.com

    ResponElimina