dilluns, 13 d’octubre del 2014

LLONGANISSA ESPARRACADA

Us presento una recepta del llibre "El menjar de la família Ferran Adrià i l'equip del Bulli" un llibre de menús econòmics per poder fer a casa que es basa en els menús que alimentaven a tots els treballadors del Bulli abans de presenar les seves creacions als seus clients. En el llibre ens expliquen les receptes però també com ens hem d'organitzar a casa per a l'elaboració de cada un dels menús.

Avui he triat la recepta de llonganissa esparracada. Una delícia evidentment.

Ingredients:

  • 400 gr de llonganissa
  • 400 gr de xampinyons (o qualsevol altre bolet)
  • 1 cullerada de julivert
  • 4 grans d'all
  • Romaní
  • Farigola
  • Vi blanc (l'original es amb vi ranci)
  • Oli
  • Sal
  • Pebre
Elaboració:

Traeiu la pell de les llonganisses i feu-ne mandonguilles petites.

En una paella doreu els alls esclafats en oli i els branquillons d'herbes aromàtiques. Afegiu les mandonguilles i ofegueu-ho durant 5 minuts.

Desflaceu-ho amb el vi.

En una altra paella poseu els xampinyon tallats a trossos grans amb una mica d'oli. Saleu-los i saltejeu-los.

Afegiu la llonganissa als bolets i coeu-ho tot durant 5 minuts.

Afegiu el julivert picat i salpebre-ho al gust.



MOLT BON PROFIT!!!

4 comentaris:

  1. Evidenment que es un plat bonissim i fácil de cuinar.

    ResponElimina
  2. Aquest llibre és genial, igual que aquest plat! senzill però deliciós, un petó!

    ResponElimina
  3. jo també el tinc....treus idees com sempre

    ResponElimina
  4. ostres jo també el tinc aquest llibre, pero encara no he fet cap recepta! m'hi he de posar! quina pinta noia! petons

    ResponElimina