dilluns, 23 de setembre del 2013

TRUITA A LA SIDRA

No sóc una gran amant del peix, però quan em posen uns lloms de peix, ben nets i que sembla que no tinguin espines, sempre caic a la temptació, ja que no és que no m'agradi el peix sinó que em molesten les espines.

Així que quan vaig veure aquests lloms de truita no ho vaig poder evitar, quina preciositat de peix. Així que vaig començar a pensar com el podria i fer i se'm va ocórrer cuinar-lo amb sidra, ja que en tenia una que feia temps que rodava per la nevera.

Realment, quin punt tan especial que li dóna la sidra als plats, amb aquesta asperesa típica de la sidra. Tot una delícia i d'allò més senzill.

Ingredients (2 per.):

  • Dos lloms de truita de riu
  • 2 dents d'all
  • Un got de sidra
  • Oli
  • Sal
  • Julivert
  • Farina
Elaboració:

En una paella posarem un bon raig d'oli. Enfarinarem el peix i el posarem a la paella. El sellarem pels dos costats.

Laminarem els alls i els afegirem a la paella. 

Quan tinguem els alls daurats afegirem el got de sidra i anirem remenant la salsa, que anirà espessint amb la farina del peix. Si veiem que no espesseix li afegirem més farina.

I el deixarem reduir fins que tinguem la salsa amb la consistència desitjada.

Finalment espolvorejarem una mica de julivert per sobre.




I aquí tenim aquesta delícia de peix, us aconsello que ho proveu!

BON PROFIT!!!

6 comentaris:

  1. q plato mas rico nos has traido hoy!!!

    ResponElimina
  2. Qué plato más delicioso, qué maravilla, te ha quedado fantástico!!
    Un besito preciosa y feliz semana

    ResponElimina
  3. Montse, jo si sóc una gran amant del peix i aquesta recepta la trobo bonissima

    ResponElimina
  4. amb lo facil que es el plat, i amb el que m'agrada el peix, ha de ser ben delicios!! i mai l'he fet amb sidra!! apuntat! petons

    ResponElimina
  5. Rico, ligero y sano, que más se puede pedir Montse.

    Un besote enorme.

    Con mil sabores

    ResponElimina
  6. Mmmmmm molt molt bona!!! M'encanta preparar aixi el peix, crec que queda delicios! Petons,

    ResponElimina