diumenge, 14 d’abril del 2013

FUSSILI ALLA SICILIENNE

La recepta d'avui és una petició expressa d'un amic, que ho va menjar a Itàlia i es veu que li va encantar. Com que em va ajudar a fer un treball sobre alimentació li vaig prometre que li intentria fer el plat i l'invitaria a dinar. Au doncs, per parlar ja tens feina, mans a l'obra!!!!

Ingredients per 5 persones:

  • 500 gr de fussili
  • 8 tomàquets madurs
  • 3 dents d'all
  • 3 guindilles*
  • 150 gr d'olives negres sense pinyol
  • 60 gr d'anxoves
  • 50 tàperes
  • 1/2 albergínia
  • alfàbrega
  • oli
  • sal
Elaboració:

En primer lloc escaldarem 8 tomàquets en aigua bullent. Primer els hi farem un tall en forma de creu i així els podrem pelar més fàcilment.

En una paella posarem oli i quan estigui calent hi afegirem les dents d'all talladets molt petits. Hi afegirem les guindilles.

Tallarem les olives negres en 2 o 3 trossos cada una i també tallarem les anxoves en trossets petits. Farem el mateix amb l'albergínia.

Traurem les guindiflles i ja podrem afegir la resta d'ingredients a la paella i ho deixarem sofregir fins que l'albergínia estigui ben cuita.

Triturarem els tomàquets però no excessivament, sinó deixant trossets sencers. I els afegirem a la paella ho deixarem reduir lleugerament.

Per altra banda, en una olla posarem aigua a bullir amb una raig d'oli i sal. Afegirem la pasta seguint les instruccions de la casa.

Quan la pasta ja estigui bullida, l'afegirem a la paella i ho remenarem amb la salsa fins que s'amalgamin tots els sabors.

És una delícia de pasta amb un punt picant.


BON PROFIT!!!!

Gràcies Jonan pel descobriment!!!

11 comentaris:

  1. Montse,la pasta és un dels meus plats preferits.
    Aquesta recepta itliana està molt saborosa. segur

    ResponElimina
  2. bonissima aquesta pasta amb aquesta salsa!! i si dur alberginia molt millor!! per avui dinar m'aniria perfecte! petons

    ResponElimina
  3. Amb un plat de pasta sempre tens l'èxit assegurat!! i amb el toc picant m'encanta! Hi ha una pasta de guindilles boníssima, només que hi posis la salsa de tomàquet té un punt picant molt bo!

    ResponElimina
  4. Mmmmm m'encanta la pasta, feta de qualsevol manera!! T'ha quedat molt bé! Segur que estaba bonissima!! Un petò

    ResponElimina
  5. Montse, una pasta boníssima!! No la coneixia aquesta salsa i m'ha encantat... tinc tots els ingredients així que m'has solucionat el dinar de demà!!
    Un petonàs.

    ResponElimina
  6. una combinación bien buena y ese toque picante le va genial.
    peto

    ResponElimina
  7. sencilla y deliciosa, en mi casa es exito seguro! no falla!

    ResponElimina
  8. Un plato de pasta estupendo
    besinos

    ResponElimina
  9. 3 bitxos sencers!!!! El punt picant és important!

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  10. Mmmm...montse!! M'encanta la pasta y els fusilli encara més!!

    ResponElimina
  11. M'encanta la pasta i aquesta recepta es veu deliciosa!! La tinc que provar un dia d'aquests!! Petonets!

    ResponElimina