diumenge, 10 de febrer del 2013

PA FARCIT DE PERNIL I FORMATGE

Fa uns dies va venir el meu germà de visita i com és d'esperar li vaig fer els seus plats preferits, sopa de galets, magdalenes i qualsevol cosa que tingui formatge.

Com que no acostumo a menjar pa més que les torrades d'esmorzar, doncs em vaig trobar que no tenia pa i si volia tenir el sopar llest, no em donaria temps d'anar a comprar-ne, així doncs vaig preferir fer-lo jo.

Buscant entre algunes receptes originals de pa em vaig trobar amb aquesta del blog Mis platos favoritos, i em va semblar perfecte. Aquí us passo la recepta:

Ingredients:

  • 1/2 kg de farina de postres
  • 75 gr de mantega
  • 1 culleradeta de sal
  • 150 gr de pernil dolç
  • 200 gr de mozzarella
  • 25 gr de llevat fresc
  • 1 ou
  • 250 ml de llet
Elaboració:

Escalfarem la llet fins que estigui lleugerament calenona, és a dir, que hi poguem posar els dits i no ens cremem, afegirem la mantega i el llevat que desfarem amb les mans.

Tamissarem la farina, la sal i ho barrejarem amb la llet.

Treballarem la massa uns 10 minuts i en farem una bola que taparem amb un drap i guardarem amb un lloc una mica càlid durant aproximadament una hora.


Passada l'hora estendrem la massa i hi afegirem el pernil i el formatge


Ho enrotllarem i ho deixarem reposar de nou durant una hora.

Pintarem la barra de pa amb ou, hi farem uns talls i hi espolvorejarem orenga.

Ho posarem al forn a 180ºC durant uns 20-25 minuts.

 I ja ho tindrem a punt per mejar. Molt bon profit!!!!








5 comentaris:

  1. mare meva!! jo això no ho puc fer! me'l cruspiria d'una sentada, em conec!!! ja pot estar content ja tun germà, com el cuides!! petons guapa

    ResponElimina
  2. ¡Por favor que rico!. Me gusta mucho, para una buena merienda fantástico.
    Buen día

    ResponElimina
  3. Que rico :) con ese queso derretidito.. me encanta. Me comía un cachito para merendar ahora. Besos!

    http://recetasde2.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  4. Que rico pan ,me parece estupedo
    besinos

    ResponElimina