dimarts, 24 de juliol del 2012

TRUITA DE PATATES

Avui la recepta que us proposo és una mica especial, bàsicament perquè no l'he fet jo. M'agrada cuinar de tot, però si una cosa no cuino mai és una truita de patata. Potser si ho provés em surtiria bé, però com que el  meu xicot la fa boníssima, doncs ja no ho provo i li deixo la feina a ell.

Així que en forma d'homenatge, i perquè no dir-ho, per a fer-li una mica la pilota, avui l'entrada és un plat simple i deliciós que no he fet jo!

Ingredients:

  • 3 patates mitjanes
  • 1/2 pebrot verd
  • 1/2 ceba gran
  • 4 ous
  • sal i oli
Elaboració:

En una paella posem oli generosament. En aquest oli hi posarem, la ceba, les patates i el pebrot. Fins que quedin ben tovets.

Retirarem l'oli de la paella (reservarem aquest oli per a altres ocasions o plats que duguin ceba i pebrot, ja que és un oli molt aromatitzat).

Batrem els ous i els posarem a la paella amb la resta d'ingredients. Deixarem que la truita es faci una mica per un costat, la girarem i que es faci una mica per l'altre. D'aquesta manera queda bastant crua per dins, que és com ens agrada a naltres.

És fàcil eh? bé de fet no ho sé, però ho sembla!!!


Que vagi de gust!!!

1 comentari:

  1. I tan que si!!! felicitats al teu xicot que segur que hi té la mà trencada, tu de mentres, ja fas la resta de plats!! jejej

    ResponElimina