dijous, 19 de juliol del 2012

PIZZA DE TONYINA I ANXOVA

Després de fer moltes amanides a l'estiu, arriba un dia que s'acaba l'enciam, però encara ens queden uns quants complements per la nevera. Doncs a partir d'aquests en farem una pizza. Això sí, jo sempre tinc salsa de tomàquet i formatge a casa, perquè molt sovint em solucionen un àpat.

Ingredients:



  • Massa de pizza
  • Tomàquet triturat
  • Mozzarela
  • Anxoves
  • Ceba
  • Tonyina
  • Olives negres
  • Orenga
Elaboració:

El punt més important és el d'estirar la massa de la pizza. Enfarinar bé el marbre i amb un rodet anar estirant la bola. Segons l'objectiu li donem una forma o una altra, però com que jo de fer-la rodona no me'n surto de cap manera doncs, cada dia té una forma diferent.

Posar una elaboració per a pizza sempre és curiós, perquè es basa en afegir ingredients un rere l'altre.

Jo sempre parteixo d'untar la massa amb el tomàquet i posar-hi una base de mozzarela. 

Després tots els ingredients i finalment la orenga. Ho posarem al forn a 200ºC i anirem mirant fins que la massa es vegi torradeta.


Fàcil eh?

BON PROFIT!!!

1 comentari:

  1. I quina pinta, fantàstica!!! no hi ha res millor que una pizza feta a casa, ben fineta i amb els ingredients que més t'agraden, jo sóc de les que els hi posa tant formatge que no es veuen la resta d'ingredients! jeje

    ResponElimina