dijous, 5 de desembre del 2013

PATATAS A LA RIOJANA EXPRÉS

Aquest és un plat que sempre que el veig em vénen ganes de fer-lo, però quan miro les receptes sempre em tira enrere la quantitat de greix que porta. Finalment em vaig decidir a fer-les però una mica a la meva manera, més ràpid i amb menys fregitures. A veure què us sembla.

Ingredients:

  • 5 patates grans
  • 1/2 ceba
  • 2 dents d'all
  • 1 pebrot verd petit
  • 1 xoriç de la Rioja
  • 1 pebrot de cayena
  • pebre vermell
  • 1 fulla de llorer
  • 1 pebrot xoricer
  • sal
Elaboració:

En aquesta recepta no sofregirem res de primeres, sinó que ho farem directament a la olla exprés.

Tallarem tots els ingredients en talls mitjans, tenint en compte de tallar les patates trencant-les per tal que aixi deixin anar la seva fècula.

 Ho posarem tot a l'olla exprés i ho deixarem 30 minuts.

Un cop poguem obrir la tapa, posarem el foc al mínim i deixarem espessir la salsa (en la foto veure-ho que no vaig tenir massa temps la salsa a foc lent).

I ja tindrem preparades les patates a la riojana exprés.


BON PROFIT

12 comentaris:

  1. Que bones!! Tenen una pinta ... ummm i amb poc de greix, jo me l'apunte.
    Besets
    http://desdelacuinadelhort.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  2. Ohhh nyam!! què bones aquestes patates, i jo em quedo amb aquesta versió teva més lleugera, així pots repetir ;-)

    ResponElimina
  3. ummm, que bo, jo tambe poso els estofats "tot amb cru" a la olla.

    ResponElimina
  4. Qué delicia de patatas, guapa!
    Se me hace la boca agua!
    Un besito enorme y feliz semana

    ResponElimina
  5. Qué buena pinta tienen, cómo me gustan!!!

    ResponElimina
  6. un guisat classic, pero si es amb menys greix millor, que ara no tenim tanta activitat com "antaño"!!! jeje petons

    ResponElimina
  7. Ummmm un plat de patates ben bones
    Petons

    ResponElimina
  8. un plato q xa mi tiene de todo, buenos ingredientes q conjugan genial y sobretodo q es calentito xa el frio q tenemos

    ResponElimina
  9. es un plato de cuchara magnifico y bien bueno
    bss

    ResponElimina
  10. Me encantan las patatas a la Riojana, mi carnicero hace un chorizo picante que les dá un toque de escándalo. Perfecto plato para componer el cuerpo.

    Un besote enorme.

    Con mil sabores

    ResponElimina
  11. Pues a mi me parece un plato delicioso, ideal para un dia de frio, que te lo tomas, y te hace feliz. Mil besicos amiga

    ResponElimina
  12. However I do see hybrid sites that are mini-sites or full scale eCommerce sites, with AdSense at the bottom of their pages. This might not be so bad since only 1% – 15% of your site visitors will either buy from you or fill out a form.
    online games free

    ResponElimina