dijous, 5 de desembre de 2013

PATATAS A LA RIOJANA EXPRÉS

Aquest és un plat que sempre que el veig em vénen ganes de fer-lo, però quan miro les receptes sempre em tira enrere la quantitat de greix que porta. Finalment em vaig decidir a fer-les però una mica a la meva manera, més ràpid i amb menys fregitures. A veure què us sembla.

Ingredients:

  • 5 patates grans
  • 1/2 ceba
  • 2 dents d'all
  • 1 pebrot verd petit
  • 1 xoriç de la Rioja
  • 1 pebrot de cayena
  • pebre vermell
  • 1 fulla de llorer
  • 1 pebrot xoricer
  • sal
Elaboració:

En aquesta recepta no sofregirem res de primeres, sinó que ho farem directament a la olla exprés.

Tallarem tots els ingredients en talls mitjans, tenint en compte de tallar les patates trencant-les per tal que aixi deixin anar la seva fècula.

 Ho posarem tot a l'olla exprés i ho deixarem 30 minuts.

Un cop poguem obrir la tapa, posarem el foc al mínim i deixarem espessir la salsa (en la foto veure-ho que no vaig tenir massa temps la salsa a foc lent).

I ja tindrem preparades les patates a la riojana exprés.


BON PROFIT