divendres, 5 d’octubre del 2012

LLUÇ AMB PEBROTS


El lluç per a mi és un dels peixos més sosos que hi ha. Sempre que me mare me'l feia arrufava el nas.

Ara quan en trobem un de ben maco a la peixateira el comprem i el meu xicot el prepara amb alls i llimona. Que ja és bo, però el peix em continua sabent una mica soso.

A casa sempre en tinc de congelat, perquè així quan obro el congelador i el veig doncs m'enrecordo que també s'ha de menjar peix. Així que de tant en tant, també el faig jo, però m'hi poso ingredients potents i que m'agraden molt per tal de poder-ne menjar amb una mica més de ganes.

Així que l'altre dia en vaig fer una versió amb pebrots i salsa de tomàquet que m'el vaig menjar amb tot el gust del món.

Us l'explico:

Ingredients (2 pax):
  • Dos talls de lluç (en aquest cas sense pell i congelats)
  • 100 gr de salsa de tomàquet fregit 
  • un grapat de pèsols
  • un pot de pebrots del piquillo
  • unes quantes olives negres d'Aragó

Elaboració:

En una safata pel forn hi poseu els talls de lluç, els espais que us quedin buits els ompliu amb el tomàquet prèviament fregit.

Hi poseu les tires de pebrot per sobre, els pèsols i les olives

Ho col·loqueu al forn a 175º  uns 12 minuts.

Un plat senzill, molt bo i amb el qual no s'embruten gaires trastes de cuina. A veure si us animeu.


Bon profit!!!

5 comentaris:

  1. Montse, jo també el trobo soso el lluç. Si dius que aquesta recepta l'alegra serà cosa de tastar-lo.

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  2. Doncs jo sóc una fantatica del lluç, és més, bàsicament menjo peix!! així que la teva recepta amb aquesta salsa segur que em perd!!

    ResponElimina
  3. T'he descobert per casualitat i per aqui hem quedo! Em pasa com a tu... el lluç el trobo soso. Pero probare la teva recepta. Petons!!

    ResponElimina
  4. Força agosarat carregar-te el peix del teu xicot...ja ho ha llegit?? hehehehe
    La veritat és que té molt bona pinta!!! (jo també em quedo amb el teu) ;-)
    Jordi

    ResponElimina
  5. Hola Montse!

    He vist que tens moltes receptes al teu bloc, i m‘agradaria presentar-te la pàgina Lestevesreceptes.cat, llançada recentment, on els usuaris poden buscar entre més de 18000 receptes de les millors pàgines catalanes. També hem creat el Top blocs de receptes, on, de franc, pots afegir el teu bloc.

    Lestevesreceptes.cat té diverses versions, en suec, francès, anglès, italià o castellà entre d’altres. Vols formar part de la nostra família?

    Quedem a la teva disposició!
    Andreu
    Lestevesreceptes.cat

    ResponElimina