dimarts, 12 de març del 2013

PALMERETES

A vegades ens encanta complicar-nos la vida a la cuina, a mi sovint em vénen ganes de pasar-me el dia cuinanat i fent coses elaborades que sovint tenen un molt bon resultat, però això no vol dir que les coses més simples no el tinguin.

Amb la manca de temps de vegades és impossible dedicar l'estona que voldries a la cuina, però sí que hi pots dedicar petites estones que et permeten fer plats, postres...deliciosos.

Avui us presento les típiques palmeres de sucre, que ens poden arreglar molt fàcilment un berenar o un esmorzar a casa lleugerament diferent i només amb dos ingredients:

Ingredients

  • Pasta de full
  • Sucre
Elaboració

Estenem la pasta de full sobre el marbre i li donem forma rectangular.

Espolsem amb sucre tota la massa

Agafem un dels costats i l'enrotllem fins a la meitat de la massa, agafem l'altre costat i fem el mateix fins que ens queda com un cilindre gran format per dos cilindres més petits.

Ara tallarem el cilindre amb procions  d'un dit més o menys, que anirem estenen sobre una safata amb paper sulfuritzat.

Deixarem bastanta separació entre palmera i palmera perquè s'inflen força.

Ho posarem al forn a 180ºC i ho controlarem fins que les tinguem amb el punt de torrefacció desitjat.

A que són bones?????

BON PROFIT!

9 comentaris:

  1. si que están muy ricas y son muy fácilitas de preparar...besitos

    ResponElimina
  2. t'han quedat perfectes!! son facils oi? i la gent alucina, es pensa que les has comprat! que bones...petons

    ResponElimina
  3. Estas las hice yo el otro día y les puse chocolate por encima..hummmm
    Para la proxima las publico en el blog..Bs

    ResponElimina
  4. Yo también las hago así, sencillas, llevan poco tiempo y tienes un postre estupendo para cualquier momento. Bsito

    ResponElimina
  5. Hola acabo de conocer tu blog. soy compañera del desafió. me quedo de seguidora.
    las palmeritas me chifannnnnnnnn y so tan sencillas de hacer. saludos.
    cocinando con cintro. :-))

    ResponElimina
  6. yo también las hago, quedan genial!!! besitos

    ResponElimina
  7. Hola Montse!!! Me alegra mucho que te haya gustado mi blog y te quedes por ahí. Yo de momento me como un par de palmeritas y voy echando un ojo a tus recetas!!!!
    Un beso.

    ResponElimina
  8. hola Montse!..no sabia que tambien estuvieras en el desafio..somo tantos..je.je
    precioso blog,,me quedo!..
    gracias por visitarme
    un beso

    ResponElimina