dijous, 30 d’agost del 2012

LLENGÜES DE COCO

Avui una de les receptes més senzilles que he penjat fins ara. Només conté 3 ingredients i és una delícia. Serveix com a decoració per a la majoria de postres que se us ocudeixin o també com acompanyant del cafè i, evidentment, per a prendre tot sol. Res més a dir, només que us animeu a fer-la, veure-ho com resulta!

Ingredients per a unes 10 llengües:

  • Una clara d'ou
  • 25 gr de coco ratllat
  • 20 gr de sucre
Elaboració:

En un bol hi posarem els tres ingredients i els barrejarem amb les varetes.*

Posarem un paper per a forn a la safata i amb un cullereta de cafè agafarem porcions de la barreja i les estendrem. La grandària d'aquestes dependrà de l'objectiu d'aquestes. Si els voleu per a decorar és millor que siguin més aviat petites i mica més gruixudes. Si és per prendre soles és millor el contrari, més primes i més amples.

Les posarem al forn preescalfat a 200º. Quan les introduïm baixarem a 180º, la temperatura del forn, i ho deixarem uns 15-20 minuts. Segons el gruix necessitarem més o menys temps i també depèn de si us agrada més o menys torrat.
Es deix assecar uns minutets per tal que s'endureixi.

Ei, aquest cop m'he superat com a recepta fàcil eh? Doncs no teniu excusa per no provar-ho.**




*Jo sempre poso una mica menys de sucre que de coco, per dos raons. Una que com menys sucre més sa i dues, que no sóc amant del que és excessivament dolç.

**Un consell: si ho voleu fer per un sopar millor que ho enforneu una hora abans de servir. Resulta que l'altre dia ho vaig preparar pels meus amics i ho vaig fer a mitja tarda. Doncs al vespre a la hora de menjar-ho estava estovat. La causa: la humitat. Just aquell dia havien caigut 4 gotes i hi havia molta humitat a l'ambient. Si ho feu a l'hivern amb la calefacció a casa o quan la humitat és baixa no heu de patir perquè s'estovi.

1 comentari:

  1. ja veus si son facils i ben bones!! m'anirien perfecte per acompanyar el café amb llet de mitja tarda que m'estic prenent!!! m'agrada el punt de dolçor que li has donat!

    ResponElimina