dimarts, 15 de desembre del 2020

MUSCLOS AMB SALSA DE TOMÀQUET

 Ingredients

  • 1kg-1.5kg de musclos
  • 1 ceba
  • 300 ml de salsa de tomàquet
  • 1 dent d'all
  • 1 fulla de llorer
  • 80 ml de vi blanc
  • 1 culleradeta de Maizena
  • 1 cullereta de pimentó dolç o picant segons el gust
  • sal
  • pebre
  • Per acompanyar es pot fer arròs blanc
Elaboració

Posem els musclos en dos plats (en un, no ens hi cabrà) coberts amb paper film i els posem al microones durant 7 minuts.

Amb molt de compte traiem el paper film i colem l'aigua que han deixat anar, la reservem.

En un cassola posem oli i hi sofregim la ceba i l'all durant 10 minuts.

Després afegim la salsa de tomàquet i el pimentó i ho coem a foc lent durant 10 minuts més

Afegim el vi blanc, i mentre en un gotet posem una cullaradeta de farina que dissoldrem amb una mica de l'aigua dels musclos i després l'afegirem a la cassola. Seguidament afegirem la resta de l'aigua dels musclos, la fulla de llorer i ho deixarem a foc mig durant 10 minuts, baixarem el foc i ho deixarem 10 minuts més.

Finalment, hi posarem els musclos, ho taparem i apagarem el foc.



9 comentaris:

  1. Hace mucho tiempo que me interesa este tipo de post, muchas gracias me ha gustado mucho todo lo que has escrito.

    ResponElimina
  2. Hace mucho tiempo que me interesa este tipo de post, muchas gracias me ha gustado mucho todo lo que has escrito.

    ResponElimina
  3. Nueva suscriptora en tu página!!! me encanta lo que subes.

    ResponElimina
  4. tus publicaciones , me son de gran ayuda.Muchas gracias. Un saludo

    ResponElimina
  5. Me gusta mucho este blog Te explicas perfectamente, cada semana estoy atenta para ver si subís contenido nuevo.

    ResponElimina
  6. Te acabo de descubrir !!!! tienes un blog muy guay;gracias por compartirlo con nosotros.

    ResponElimina