dimarts, 22 de maig del 2012

TRUITA D'ARRÒS

Avui us presentaré el plat de l'àvia que més m'agrada i això que m'encanta tot el que ella fa. És un plat molt senzill de fer, que té un presentació... diguem-ne diferent i que és boníssim. Això sí, atipa força, però clar, el problema és meu ja uqe quan veig el plat me'n serveixo doble dosi. Aquí us deixo la recepta:

Ingredients:


400 gr d'arròs
150 gr de formatge ratllat (que es fongui)
1/2 ceba gran
200 ml de vi blanc
1 pastilla de brou
Unes tires de safrà
Pebre blanc
Sal
Oli
Mantega

Elaboració:


En primer lloc bullim l'arròs en aigua, vi blanc, safrà, la pastilla de brou i una mica de sal.

Un cop estigui cuit, escorrerem l'aigua que ens hi hagi sobrat.

En una paella hi posarem la ceba triturada molt fina amb una mica d'oli i una mica de mantega (2:2)

Seguidament hi posarem l'arròs i un polsim de pebre blanc

Finalment,  hi anirem afegint el formatge de manera que aquest vagi compactant els grans d'arròs. Quan estigui compacte (a mi personalment m'agrada una mica torradet) girarem l'arròs com si fos una truita i el deixarem fer per l'altre costat.

Acabarem tinguent un truita d'arròs compactada amb el formatge en lloc d'ou.


Proveu-ho perquè us asseguro que és una delícia!

2 comentaris:

  1. juas juas juas!! em vols mal!!! jajja mare meva, aixo ha d'estar de vici!!! saps que m'agrada molt? fer-me arròs bullit, escorre'l una miqueta i omplir-lo de formatge ratllat i una mica de mantega perquè es vagi fonent....jajjaja quin pecat ehh!! és que sóc una fan moolt fann del formatge (no he de controlar)! jeje petons

    ResponElimina
  2. ooooh!!! quina sorpresa mes agradable, aixo deu ser ILEGAL de lo bo que te que estar!!!!

    Petons!!

    ResponElimina