dimecres, 30 de gener del 2019

COPA DE CREMA DE DOS ESPÀRRECS

Aquesta recepta la vaig extreure del Blog de la dolorss que és un blog d'on sovint trec idees ja que és una joieta. Així que per aquest Nadal vaig voler buscar algunes receptes per un menú de pintxos i vaig descubrir aquesta boníssima copa. Jo la vaig fer per Nadal però em sembla un entrant ideal per a l'estiu.

Ingredients per 6 persones:
1 pot d'espàrracs verds en conserva
1 pot d'espàrracs blancs
1 c/s de parmesà ratllat
 2 c/s de formatge d'untar
50 ml de nata de cuinar
 pernil d'ànec
Sal
Pebre negre

Elaboració
Escòrrer els espàrrecs blancs i triturar-los juntament amb la nata i amb una mica de sal i pebre.
Triturar els espàrrecs verds amb el parmesà i el formatge d'untar. 
En una paella ben caleta posar els talls de pernil d'ànec i fregir-los fins que quedin sequets. No cal posar-hi oli perquè es cou en la seva propia grassa.
En una copa o gotet posar la crema d'espàrracs blancs i omplir la segona meitat amb la crema d'espàrrecs verds. Decorar amb el pernil.

  
BON PROFIT

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada