dilluns, 17 de març del 2014

POLLASTRE FARCIT

A casa els meus pares és molt normal els diumenges menjar pollastre farcit. Normalment el comprem ja amb el farciment fet a una botiga de confiança i com que ara feia molt de temps que no en menjava, doncs he decidit preparar-lo jo  a la meva manera, és a dir, amb el farciment que a mi més m'agrada i amb una salsa de ceba fantàstica.

Us explico de què va!

Ingredients per 4 persones:

  • Dos pits de pollastre
  • 4 talls de pernil salat
  • 2 talls de formatge (sabor intens)
  • 1 ceba
  • Vi blanc
  • Brou
  • 1 dent d'all
Elaboració:

En primer lloc en una paella posarem un bon raig d'oli a escalfar.
Tallarem la ceba a juliana i la deixarem coure fins que es dori.

Mentre farcirem el pollastre. Obrirem els pits per la meitat i hi posarem una capa de pernil salat, una de formatge i una altra de pernil salat. Ho lligarem per no perdre el farciment al coure, i a sobre hi posarem all picat.

Quan la ceba estigui daurada, la retirarem i en el mateix oli hi fregirem el pollastre fins que tingui un color daurat ben agradable.

Afegirem de nou la ceba i hi posarem un bon raig de vi blanc i una mig got de brou. Ho deixarem coure a foc baix durant 20-25 minuts.


Passat aquest temps triturarem la ceba que donarà lloc a una salsa ben fina i molt gustosa.

Ho courem tot 5 minuts més i ja ho podrem servir.














MOLT BON PROFIT!!!!

3 comentaris:

  1. Mira que de pollastre farcit n’he fet amb diferents ingredients, però amb pernil salat mai, tinc que posar-hi remei molt aviat, quina pinta que fa aquest Ummm
    Petons

    ResponElimina