divendres, 28 de juny del 2013

TARTALETES DE FRUITES

Aquest potser és el postre preferit del meu germà. Com tothom en té molts, però us asseguro que quan el veu se li il·luminen els ulls. Fins ara, el meu pare sempre l'havia comprat a la pastisseria, però quan va venir mun germà de visita uns dies a casa vaig pensar que seria una bona ocasió per a fer-lo.

Veure-ho que és molt senzill sobretot si feu com jo i compreu la massa feta.

I la veritat és que el resultat va ser l'esperat, l'hi va agradar moltíssim.

Ingredients:

  • Pasta brisa
  • Mitja presa de xocolata per fondre
  • Crema pastissera (aquí)
  • Gelatina de poma
  • Fruita al gust, maduixa, kiwi,plàtan, mandarina...
Elaboració:

En primer lloc estendrem la pasta brisa sobre el marbre i la tallarem amb la forma que volguem, en aquest cas he fet servir un motlle rodó que pot ser perfectament un got del revés.

La posarem al forn seguint les instruccions de la pròpia masa.

Un cop feta la base, fondrem la xocolata al microones. Ho posarem 30 segons ho barrejarem i ho tornarem a posar 30 segons més i així successivament fins que estigui desfet del tot, si ho deixem massa temps seguit se'ns pot cremar molt fàcilment.




Mentre deixem refredar la xocolata, farem la crema pastissera tal i com ho explico en la seva recepta.








Un cop freda la xocolata posarem la crema a sobre i les fruites netes i pelades.

Agafarem la gelatina de poma, i la desferem lleugerament. Pintarem totes les fruites amb la gelatina i ho posarem a la nevera per tal de servir-ho ben fred.

Llestos!!!

 BON PROFIT!!!!

5 comentaris:

  1. Mmmmm un postre delicios!!! M'encanta la pinta que té!!! A mi també m'agrada moltissim! Un petò i bon cap de setmana

    ResponElimina
  2. Genials! aquests pastissets de xocolata, crema i fruita no poden pas fallar, a mi també m'encanten!

    ResponElimina
  3. xocolata i crema!! a mi també m'agradaria moltíssim!!els haurem de provar de fer!

    ResponElimina
  4. Aquests pastissets són tan versatils que no poden fallar mai!
    Marta

    ResponElimina
  5. ostres, aixi no les havia vist mai, pero he de reconeixer que han d'estar exquisites!! xocolata i crema...quina bona combinació! petons

    ResponElimina