dissabte, 5 d’abril del 2014

TORTELLINIS A LA SICILIANA

No sé perquè però tot el que té relació amb la cuina i Sicília m'encanta, potser és perquè són plats amb molt de sabor, amb ingredients accesibles i perquè la cuina Italiana m'encanta. Així que avui us porto una recepta molt senzilla de preparar però que ens ajuda a sortir de la típica pasta amb tomàquet i formatge.

Ingredients:

  • 400 gr de Tortellinis
  • 1 ceba
  • 1 pastanaga
  • 2 tomàquets en conserva
  • 20 olives negres
  • Tàperes
  • Anxoves
  • Tonyina
  • 1 pebre de cayena
  • Orenga
Elaboració:

Prepararem el sofregit amb la ceba i la pastanaga, en una paella i amb un rajolinet d'oli a foc baix les tindrem sofregint-se una estona. També hi afegirem el pebre de cayena

Mentre posarem aigua a bullir i hi farem els tortellinis seguint les instruccions del fabricant.

Quan la ceba ja estigui daurada, afegirem els tomàquets que matxacarem amb l'espàtula i els deixarem 5 minuts.

Seguidament afegirem la resta d'ingredients i els deixarem que s'empapin del sofregit.

I ja ho tindrem.

Un plat de pasta que mai falla
BON PROFIT

10 comentaris:

  1. quina pinta!!! bonissims, ja estic per els teus fogons!, un peto!

    ResponElimina
  2. menuda pinta mas rica q tiene!!! yo quiero un plato asi!!!

    ResponElimina
  3. Que plato de pasta mas bueno .te quedo estupendo
    besinos

    ResponElimina
  4. ¡¡¡molts bons!!!
    Bon cap de setmana

    ResponElimina
  5. Aquesta salsa ha de ser ben bona!! Tenen una pinta increible. Petons

    ResponElimina
  6. Jo també sóc fan de la cuina italiana! m'imagino que costaria trobar algú que no, oi? i aquesta combinació m'encanta, així que me l'apunto, un petonàs!

    ResponElimina
  7. m'encanta la siciliana i m'encanten els tortellinis!! quin bon plat de pasta Montse! petons

    ResponElimina
  8. Vaig ser un anya a Sícila de vacances, escalant, je je je...
    Hi vam menjar super bé, i tu has fet un homenatge a la seva cuina sensacional.

    ResponElimina